Straight away kiest voor Scooperz als social media bureau
Scooperz is per april de social media partner van Straight away. Straight away helpt sinds 2012 mensen op een gezonde en verantwoorde manier af te vallen en heeft inmiddels meer dan 160 coaches verspreid over Nederland, Scandinavië en de Nederlandse Antillen.
Straight away onderscheidt zich van andere maaltijd vervangende diëten door de unieke en hoogwaardige samenstelling van de ingrediënten en leveren alle noodzakelijke vitamines, mineralen en essentiële voedingsstoffen. De producten zijn samengesteld door een team van gewichtsconsulenten, orthomoleculair voedingsdeskundigen en diëtisten.
Als social media partner zal Scooperz door middel van passende content en campagnes een community bouwen op de kanalen van Straight away. De social media van Straight away gaat fungeren als platform waar mensen verhalen kunnen delen en waar de doelgroep ervaart dat zij óók online welkome ondersteuning krijgen bij het afvallen.
Manon Pogge, Brand Manager bij Straight away, over de samenwerking: “Wij waren op zoek naar een social media bureau, die onze branche en doelgroep goed begrijpt en kwamen na een zoektocht uit bij Scooperz. Een nieuwe, verfrissende en passende social media strategie om onze doelgroep te enthousiasmeren en activeren was de gestelde uitdaging. Straight away is immers een maaltijdvervangend dieet waar leuker, lekkerder en makkelijker afvallen centraal staat. Het team van Scooperz heeft met hun strategische visie de juiste snaar weten te raken en op een creatieve en professionele manier invulling gegeven aan de doelstelling. Wij kijken uit naar een groeiende samenwerking.”